Saturday, November 28, 2015

ホテル周辺〜Bergen near our hotel

ベルゲンはとても可愛らしく静かな街でした。
Bergen was very cute and quiet city.


ホテルの部屋から見下ろした街並み
This is the view from the window of our hotel room.




ホテルの周辺
We walked around near the hotel. 


近くの美しい広場。左側が私たちのホテル。
This is a public space. The flowers were beautiful! Our hotel on the left side.



広場の先には噴水のある大きな池がありました。
There was a pond with a fountain.


家がとても可愛らしくて、綺麗な眺めでした。
The houses looked cute. I love this scenery.

可愛らしい男の子の彫刻がある小さな池もあり
噴水の水を当てられても我慢している表情が面白くて写真を撮りました。

There was a small pond with a statue of a cute boy.
His expression that he managed to survive a water attack was very impressive!

                                        シャボン玉を追いかける子供たち
Children and soap bubbles



とても美味しかったソフトクリーム。
ノルウエーのソフトクリームは味が濃くて私の好みでした。

This soft ice cream was very good! Soft ice cream in Norway has very strong flavor.  I loved it.

No comments:

Post a Comment