Monday, March 31, 2014

白い恋人パークとすすきの会場 Shiroi Koibito Park & Susukino Site


続いて札幌の銘菓、”白い恋人”の製造過程を見たり、クッキー作りの体験が出来る
白い恋人パークに行きました。

We continued on to Shiroi Koibito Park.
Shiroi Koibito is a brand of famous cookies in Sapporo. 



パークのあちこちに可愛い雪だるまが飾られていました。
We saw a lot of snowmen here and there. They are very cute!



チョコレートラウンジでコーヒータイム。
窓から美しい山が見えました。

We enjoyed cake and coffee at the chocolate lounge together, while enjoying a mountain view from the window.





インフォメーションブースに座っていたリンカーン。
どうしてここにアメリカ16代大統領がいるのか、謎でした。
なぜか、蓄音機ギャラリーもありました。

We ran into President Lincoln at an information booth. Why is the 16th American president Abraham Lincoln here? Somehow there was also a gramophone gallery there.



外に出ると暗くなっていて、中庭はライトアップされていてきれいでした。
It was dark when I came out to the garden, and we enjoyed the light up scenery.



白い恋人パークを後にして、すすきの会場に氷の彫刻を見に行きました。
We went to enjoy ice sculptures in the Susukino site after we left Shiroi Koibito Park. 






氷の彫刻はクリスタルのようにきれいでした。
氷の中の魚も印象的でした。
Those are very beautiful, like crystal! It was impressive to see the fish in ice. 




No comments:

Post a Comment